Nataschafuhr.com

Che gayah call abe jak tak balik 2 minggu dah Kenape

Che gayah call, abe jak tak balik 2 minggu dah. Kenape?
Kita kata 2018 balik time gaji ja...nenek.
Che gayah kata: nak balik tgk mak ayah pun berkira....ekeke..nah amik setepek.
Abe jak : xda la, weekend duk kayuh basikal ngan kakak. Exercise sikit.
Che gayah: ok lah tu...gemuk sgt.
Abe jak: ehehe....
Che gayah: mu nak beli biri biri tak?
Angah dah buat kandang tu.
Abe jak;kalau atuk turun tangan sekali buleh.
Pasal tok hassan pernah merajuk bele biri biri nih.
Che gayah: ada kandang. Pagar. Angah jaga, atuk tgk2 jugak la.
Abe jak: ok nk 4 ekor. Pawah.
Che gayah: ok.
Abe jak:minggu ni balik. Nak set bersalin 2 set. Ada orang tempah.
Che gayah: ok baik.tp musim hujan ni. Xleh nak jemur.
P/s kalau che gayah, kepakaran beliau, urutan tradisional, tok hassan bab bele binatang ni kita tabik...sejarah dia pelihara biri biri hanyut banjir pun beriok..biak.
Meme "sekum"... dia . Tapi standby jelah..jenis telinga nipis...dengar bunyi bunyian gak...ok kita jual semua...ehehe..
Kita anak follow ja....tapi kita tumpang seronok bila adik dah nampak....yang perniagaan ni satu cara kita nak "generate duet mudah".
Rajin ja.
KITA NAK BELI MINYAK MASAK TERPAKAI. PM KITA KALAU BERMINAT. DARI BUANG SAJA. JUAL KE KITA.KUMPUL BULEH TUKAR DENGAN SABUN BASUH PUN OK DAH.
JIMAT BELANJA.

  2021-07-29     Admin

(0) Comments

Your Comment

Your Name